Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie o naborze BOA.2110.1.2025

 

BURMISTRZ UJAZDU

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

INSPEKTORA DS. PROMOCJI I KULTURY

W BIURZE KOMUNIKACJI I PROMOCJI URZĘDU MIEJSKIEGO W UJEŹDZIE

 

 

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru: ROA.2110.1.2025

Data publikacji ogłoszenia: 13 stycznia 2025 r.

Termin składania ofert: 24 stycznia 2025 r.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: powyżej 6%

 

Warunki pracy na stanowisku:

  •      praca jednozmianowa,
  •     narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
  •     bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  •       stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.

 

Wymagania niezbędne:

  •     obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
  •     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •     niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •    co najmniej 3 letni staż pracy w ramach umowy o pracę przy wykształceniu wyższym, a przy wykształceniu średnim wymagany 5-letni staż pracy w ramach umowy o pracę.

 

Wymagania podstawowe:

  •      dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
  •        umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  •      znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube),
  •      umiejętność korzystania z narzędzi do zarządzania social mediami (np. Meta Business Suite, Google Analytics),
  •      umiejętność tworzenia angażujących treści,
  •      umiejętność storytellingu i budowania spójnego wizerunku miasta i gminy,
  •      aktualna wiedza na temat trendów w mediach społecznościowych oraz algorytmów platform,
  •   podstawowa znajomość wykonywania zdjęć, materiałów video oraz obróbki przy użyciu prostych programów graficznych,
  •      umiejętność pracy w zespole,
  •        umiejętność zarządzania czasem i wieloma projektami jednocześnie,
  •         wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
  •    ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, bezpieczeństwo imprez masowych, prawo zamówień publicznych, RODO,
  •      umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  •      znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej,
  •        dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy.

 

Wymagania dodatkowe:

  •      zaawansowana  znajomość podstawowych programów graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop lub inne) oraz umiejętność tworzenia i edytowania wideo (np. CapCut, Adobe Premiere Pro),
  •        zaawansowana umiejętność  wykonywania zdjęć oraz nagrywania krótkich materiałów video,
  •        zaawansowana umiejętność dynamicznego montażu materiałów video dla mediów społecznościowych .

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  •      realizacja zadań z zakresu działalności promocyjnej gminy,
  •      tworzenie i realizacja polityki informacyjnej gminy,
  •      obsługa mediów społecznościowych,
  •    administracja i obsługa portali i serwisów internetowych, strony internetowej, z wyłączeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
  •      przygotowywanie i współpraca przy powstawaniu materiałów foto i wideo,
  •      przygotowywanie i współpraca przy tworzeniu materiałów graficznych,
  •     przygotowywanie i współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych oraz informacyjnych dla mieszkańców,
  •      współpraca z mediami i monitoring mediów,
  •      organizacja i współudział w organizowaniu imprez kulturalnych i sportowych z udziałem gminy,
  •      kreowanie pozytywnego wizerunku gminy w kraju i za granicą,
  •      organizowanie obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem przedstawicieli gminy,
  •        współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z organizacjami pozarządowym, 
  •       prowadzenie konsultacji społecznych,
  •       obsługa uczestnictwa Gminy Ujazd w związkach i stowarzyszeniach, których gmina jest członkiem,
  •      w zakresie rozwoju gospodarczego gminy, w tym m. in.:

-  współpraca ze środowiskiem gospodarczym, stowarzyszeniami, instytucjami administracji publicznej,

- podejmowanie działań na rzecz rozwoju gospodarczego, w tym przygotowywanie udziału Gminy w prezentacjach gospodarczych, misjach o charakterze gospodarczym,

- inicjowanie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z gminami partnerskimi za granicą.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

  •      list motywacyjny,
  •      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  •      kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  •      kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  •   osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  •    oświadczenie kandydata  o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •     podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

 

Dodatkowe uwagi:.

Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełniane umyślnie.

 

Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

 

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).

 

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na inspektora ds. promocji i kultury”, należy składać osobiście w kancelarii urzędu lub przesłać na adres:

 

Urząd Miejski w Ujeździe

plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd

w terminie do dnia 24 stycznia 2025 r.

 

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.




Załączniki:

1. Klauzula - docx, 243,2 KB

2. Kwestionariusz osobowy - docx, 16,6 KB

3. Skan ogłoszenia o naborze - pdf, 1,1 MB


Wyświetlony: 509

Dodany 13.01.2025 13:37:50 przez Wiktoria Maszczyk-Wójciak

Autor dokumentu Wiktoria Maszczyk-Wójciak

Ważny do: 25.01.2025

Ostatnia modyfikacja:13.01.2025 13:37:50

Historia zmian [4]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.21.2024.DK z 09.01.2025r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 452

Dodany 09.01.2025 12:12:25 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 24.01.2025

Ostatnia modyfikacja:09.01.2025 12:12:25

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.23.2024 z 09.01.2025r. o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 453

Dodany 09.01.2025 12:14:46 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 24.01.2025

Ostatnia modyfikacja:09.01.2025 12:14:46

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.19.2024.DK z 08.01.2025r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 485

Dodany 08.01.2025 11:36:21 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 23.01.2025

Ostatnia modyfikacja:08.01.2025 11:36:21

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.20.2024.DK z 08.01.2025r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 486

Dodany 08.01.2025 11:39:04 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 23.01.2025

Ostatnia modyfikacja:08.01.2025 11:39:04

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.18.2024.DK z 07.01.2025r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 511

Dodany 07.01.2025 11:23:14 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 22.01.2025

Ostatnia modyfikacja:07.01.2025 11:23:14

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6625.1.2024.M.F. o zmianie nazwy ulicy Jana Pawła II w Ujeździe

Obwieszczenie


Wyświetlony: 946

Dodany 06.12.2024 13:05:06 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 07.01.2025

Ostatnia modyfikacja:06.12.2024 13:05:06

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.24.2024.DK z 20.12.2024r. o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 725

Dodany 20.12.2024 13:29:17 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 06.01.2025

Ostatnia modyfikacja:20.12.2024 13:29:17

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe z siedzibą przy ulicy Parkowej 4

1. Nazwa i adres podmiotu leczniczego:

Miejskie Centrum Zdrowia w Ujeździe, ul. Parkowa 4, 97-225 Ujazd.

2. Informacja o zasadach udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego:

Materiały informacyjne o stanie prawnym i organizacyjnym można uzyskać w Miejskim Centrum Zdrowia w Ujeździe, ul. Parkowa 4, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00-14.00, natomiast materiały informacyjne o stanie ekonomicznym można uzyskać w Centrum Usług Wspólnych, Osiedle Niewiadów 27, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00-14.00.

3. Stanowisko objęte konkursem:

Dyrektor Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe.

4. Wymagane kwalifikacje kandydata:

Kandydat na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe powinien spełniać wymagania określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2024 poz. 799).

Do konkursu na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe może przystąpić osoba, która:

1) posiada wykształcenie wyższe;

2) posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora;

3) posiada co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia na kierunku zarządzanie i co najmniej 3-letni staż pracy;

4) nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

5. Wymagane dokumenty od kandydatów:

1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;

2) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej - opatrzony podpisem;

3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie - dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kursów kwalifikacyjnych lub innych form kształcenia;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;

5) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska kierownika/dyrektora wynikających z przepisu art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcję publiczną (Dz. U. 2023 poz. 1090);

6) oświadczenie, że względem kandydata nie został wydany zakaz pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

7) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzone datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;

8) oświadczenie od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym;

9) inne dokumenty, według uznania kandydata, w tym opinie i zaświadczenia o osiągnięciach
 i sukcesach zawodowych;

10) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;

11) koncepcję funkcjonowania Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe w zakresie spraw organizacyjnych, ekonomicznych, zatrudnienia, praw pacjenta i jakości świadczonych usług;

12) zaakceptowaną przez kandydata klauzulę informacyjną wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postepowania konkursowego;

13) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata (na żądanie oryginały do wglądu Komisji Konkursowej).

6. Miejsce i termin składania wymaganych od kandydatów dokumentów:

Dokumenty wymagane od kandydatów należy przesyłać pocztą na adres:

Urząd Miejski w Ujeździe,

Pl. Kościuszki 6, 97-225 Ujazd

lub składać w zaklejonych kopertach bezpośrednio w kancelarii Urzędu Miejskiego w Ujeździe, pl. Kościuszki 6, w godzinach pracy urzędu,

w terminie do dnia 30 grudnia 2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data wpływu do urzędu).

Na kopercie kandydat umieszcza adnotację:

„Konkurs na stanowisko dyrektora MCZ w Ujeździe”.

7. Przewidywane miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur:

Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w Urzędzie Miejskim w Ujeździe w terminie do 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

8. Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia
w Ujeździe
zostanie podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie:

1) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ujazd pod adresem  www.bip.ujazd.com.pl;

2) na stronie internetowej Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe pod adresem www.mcz.ujazd.com.pl;

3) na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe oraz w siedzibie Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe.

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu, a także o jego wynikach kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

9. Informacji w sprawie konkursu udziela:

Pani Honorata Bogus – Przewodniczący Komisji Konkursowej

tel. 44 719 21 29 wew. 26.


Regulamin konkursu na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe z siedzibą 97-225 Ujazd, Parkowa 4 - docx, 20,6 KB

Ogłoszenie o konkursie - pdf,280,8 KB

Zarządzenie Nr 257/2024 Burmistrza Ujazdu z dnia 09 grudnia 2024 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe - pdf,80,7 KB

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - docx, 38,7 KB


Wyświetlony: 469

Dodany 13.01.2025 13:10:23 przez Sylwia Jaworska

Autor dokumentu Sylwia Jaworska

Ważny do: 03.01.2025

Ostatnia modyfikacja:13.01.2025 13:10:23

Historia zmian [2]

Zadaj pytanie Drukuj

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę

Wykaz


Wyświetlony: 85

Dodany 10.12.2024 13:40:37 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 02.01.2025

Ostatnia modyfikacja:10.12.2024 13:40:37

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę

Wykaz


Wyświetlony: 904

Dodany 10.12.2024 13:46:07 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 02.01.2025

Ostatnia modyfikacja:10.12.2024 13:46:07

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.22.2024 z 18.12.2024r. o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 763

Dodany 18.12.2024 13:46:11 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 02.01.2025

Ostatnia modyfikacja:18.12.2024 13:46:11

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.21.2024 z 12.12.2024r. o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 854

Dodany 12.12.2024 10:52:48 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 27.12.2024

Ostatnia modyfikacja:12.12.2024 10:52:48

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.16.2024.DK z 11.12.2024r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 894

Dodany 11.12.2024 14:03:41 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 26.12.2024

Ostatnia modyfikacja:11.12.2024 14:03:41

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.20.2024 z 09.12.2024r. o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 915

Dodany 09.12.2024 12:34:17 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 24.12.2024

Ostatnia modyfikacja:09.12.2024 12:34:17

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.15.2024.DK z 05.12.2024r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 939

Dodany 06.12.2024 12:49:08 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 23.12.2024

Ostatnia modyfikacja:06.12.2024 12:49:08

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.17.2024.DK z 05.12.2024r. o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 940

Dodany 06.12.2024 12:52:50 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 23.12.2024

Ostatnia modyfikacja:06.12.2024 12:52:50

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.18.2024 z 06.12.2024r. o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 948

Dodany 06.12.2024 12:57:21 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 23.12.2024

Ostatnia modyfikacja:06.12.2024 12:57:21

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.19.2024 z 06.12.2024r. o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 954

Dodany 06.12.2024 13:00:29 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 23.12.2024

Ostatnia modyfikacja:06.12.2024 13:00:29

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu RPG.6733.23.2024.DK z 03.12.2024r. o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Obwieszczenie


Wyświetlony: 983

Dodany 03.12.2024 15:22:15 przez Dariusz Koniarz

Autor dokumentu Dariusz Koniarz

Ważny do: 18.12.2024

Ostatnia modyfikacja:03.12.2024 15:22:15

Historia zmian [0]

Strona główna

Tablica ogłoszeń

Menu Podmiotowe

Menu Tematyczne

Допомога Україні/Pomoc dla Ukrainy

Deklaracja dostępności

Strona główna BIP

Archiwum

Przydatne programy

Redaktorzy

Michał Goździk Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 34

Fax:


Magdalena Sęk Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 23

Fax:


Dariusz Koniarz Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 27

Fax:


Rafał Chwaliński Zadaj pytanie

Tel: 44 7192379 w. 21

Fax:


Oliwia Kaleta Zadaj pytanie

Tel: 447192123

Fax:


Aleksandra Ziajka Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 wew. 24

Fax:


Żaneta Bykowska - Winkiel Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 25

Fax:


Justyna Krawul Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 22

Fax:


Sylwia Jaworska Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 wew. 24

Fax:


Robert Michałowski Zadaj pytanie

Tel: 447192123

Fax:


Grzegorz Dratwa Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Aneta Przybysz Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax:


Wiktoria Maszczyk-Wójciak Zadaj pytanie

Tel: 447192123

Fax: