Ogłoszenie o naborze BOA.2110.1.2025
BURMISTRZ UJAZDU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
INSPEKTORA DS. PROMOCJI I KULTURY
W BIURZE KOMUNIKACJI I PROMOCJI URZĘDU MIEJSKIEGO
W UJEŹDZIE
Wymiar czasu pracy: pełny
wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru:
ROA.2110.1.2025
Data publikacji ogłoszenia: 13
stycznia 2025 r.
Termin składania ofert: 24 stycznia
2025 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób
niepełnosprawnych: powyżej 6%
Warunki pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa,
- narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku,
budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości
zatrudnienia cudzoziemców),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- co najmniej 3 letni staż pracy w ramach
umowy o pracę przy wykształceniu wyższym, a przy wykształceniu średnim wymagany
5-letni staż pracy w ramach umowy o pracę.
Wymagania podstawowe:
- dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność,
odpowiedzialność, samodzielność,
- umiejętność biegłej obsługi komputera
oraz urządzeń biurowych,
- znajomość platform społecznościowych
(Facebook, Instagram, TikTok, YouTube),
- umiejętność korzystania z narzędzi
do zarządzania social mediami (np. Meta Business Suite, Google Analytics),
- umiejętność tworzenia angażujących
treści,
- umiejętność storytellingu i
budowania spójnego wizerunku miasta i gminy,
- aktualna wiedza na temat trendów w
mediach społecznościowych oraz algorytmów platform,
- podstawowa znajomość wykonywania
zdjęć, materiałów video oraz obróbki przy użyciu prostych programów graficznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność zarządzania czasem i
wieloma projektami jednocześnie,
- wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie
gminnym, o pracownikach samorządowych,
- ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,
bezpieczeństwo imprez masowych, prawo zamówień publicznych, RODO,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- znajomość przepisów instrukcji
kancelaryjnej,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie
zawodowe na podobnym stanowisku pracy.
Wymagania
dodatkowe:
- zaawansowana znajomość podstawowych programów
graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop lub inne) oraz umiejętność tworzenia i
edytowania wideo (np. CapCut, Adobe Premiere Pro),
- zaawansowana umiejętność wykonywania zdjęć oraz nagrywania krótkich
materiałów video,
- zaawansowana umiejętność
dynamicznego montażu materiałów video dla mediów społecznościowych .
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja
zadań z zakresu działalności promocyjnej gminy,
- tworzenie
i realizacja polityki informacyjnej gminy,
- obsługa
mediów społecznościowych,
- administracja
i obsługa portali i serwisów internetowych, strony internetowej, z wyłączeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
- przygotowywanie
i współpraca przy powstawaniu materiałów foto i wideo,
- przygotowywanie i współpraca przy
tworzeniu materiałów graficznych,
- przygotowywanie i współpraca przy
tworzeniu materiałów promocyjnych oraz informacyjnych dla mieszkańców,
- współpraca
z mediami i monitoring mediów,
- organizacja
i współudział w organizowaniu imprez kulturalnych i sportowych z udziałem gminy,
- kreowanie
pozytywnego wizerunku gminy w kraju i za granicą,
- organizowanie
obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem przedstawicieli
gminy,
- współpraca
i utrzymywanie dobrych relacji z organizacjami pozarządowym,
- prowadzenie
konsultacji społecznych,
- obsługa uczestnictwa Gminy Ujazd w
związkach i stowarzyszeniach, których gmina jest członkiem,
- w
zakresie rozwoju gospodarczego gminy, w tym m. in.:
- współpraca ze środowiskiem
gospodarczym, stowarzyszeniami, instytucjami administracji publicznej,
- podejmowanie działań na rzecz
rozwoju gospodarczego, w tym przygotowywanie udziału Gminy w prezentacjach
gospodarczych, misjach o charakterze gospodarczym,
- inicjowanie i koordynowanie działań
w zakresie współpracy z gminami partnerskimi za granicą.
Oferta kandydata musi zawierać:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o
zatrudnienie
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie
wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj.
świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o
zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
- osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z
uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach
samorządowych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej
zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za
przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisaną klauzulę informacyjną o
przetwarzaniu danych osobowych.
Dodatkowe
uwagi:.
Osoba,
której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana
dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa
popełniane umyślnie.
Pani(a) dane będą przechowywane do
zakończenia procesu rekrutacji.
Kserokopie
dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może
dokonać osoba składająca dokumenty).
Dokumenty
zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym
kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na inspektora ds. promocji i kultury”, należy
składać osobiście w kancelarii urzędu lub przesłać na adres:
Urząd Miejski
w Ujeździe
plac
Kościuszki 6, 97-225 Ujazd
w terminie do dnia 24 stycznia 2025 r.
Za datę
doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez urząd (datę wpływu).
Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Załączniki:
1. Klauzula - docx, 243,2 KB
2. Kwestionariusz osobowy - docx, 16,6 KB
3. Skan ogłoszenia o naborze - pdf, 1,1 MB
Wyświetlony: 509
Dodany 13.01.2025 13:37:50 przez Wiktoria Maszczyk-Wójciak
Autor dokumentu Wiktoria Maszczyk-Wójciak
Ważny do: 25.01.2025
Ostatnia modyfikacja:13.01.2025 13:37:50
Historia zmian [4]
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe z siedzibą przy ulicy Parkowej 4
1. Nazwa i adres podmiotu
leczniczego:
Miejskie Centrum Zdrowia w
Ujeździe, ul. Parkowa 4, 97-225 Ujazd.
2. Informacja o
zasadach udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym,
organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego:
Materiały informacyjne
o stanie prawnym i organizacyjnym można uzyskać w Miejskim Centrum Zdrowia w
Ujeździe, ul. Parkowa 4, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00-14.00,
natomiast materiały informacyjne o stanie ekonomicznym można uzyskać w Centrum
Usług Wspólnych, Osiedle Niewiadów 27, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00-14.00.
3. Stanowisko objęte
konkursem:
Dyrektor Miejskiego Centrum
Zdrowia w Ujeździe.
4. Wymagane kwalifikacje
kandydata:
Kandydat na
stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe powinien spełniać
wymagania określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o
działalności leczniczej (Dz. U. 2024 poz. 799).
Do konkursu
na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe może przystąpić
osoba, która:
1) posiada
wykształcenie wyższe;
2) posiada wiedzę i
doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora;
3) posiada co
najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia na
kierunku zarządzanie i co najmniej 3-letni staż pracy;
4) nie została
prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie.
5.
Wymagane dokumenty od kandydatów:
1) podanie o
przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
2) opisany
przez kandydata przebieg pracy zawodowej - opatrzony podpisem;
3) kserokopia dokumentów
potwierdzających wykształcenie - dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz
kursów kwalifikacyjnych lub innych form kształcenia;
4) kserokopie
dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectw pracy z dotychczasowych
miejsc pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
5) oświadczenie
kandydata o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska kierownika/dyrektora
wynikających z przepisu art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu
prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcję publiczną
(Dz. U. 2023 poz. 1090);
6) oświadczenie, że
względem kandydata nie został wydany zakaz pełnienia funkcji kierowniczych
związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
7) zaświadczenie o
niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzone datą nie wcześniejszą niż
miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;
8) oświadczenie od
lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku
kierowniczym;
9) inne dokumenty,
według uznania kandydata, w tym opinie i zaświadczenia o osiągnięciach
i sukcesach zawodowych;
10) oświadczenie o
korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych;
11) koncepcję
funkcjonowania Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe w zakresie spraw
organizacyjnych, ekonomicznych, zatrudnienia, praw pacjenta i jakości
świadczonych usług;
12) zaakceptowaną
przez kandydata klauzulę informacyjną wraz ze zgodą na przetwarzanie danych
osobowych w celu przeprowadzenia postepowania konkursowego;
13) kwestionariusz
osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Dokumenty
przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata (na żądanie oryginały do wglądu Komisji
Konkursowej).
6. Miejsce
i termin składania wymaganych od kandydatów dokumentów:
Dokumenty
wymagane od kandydatów należy przesyłać pocztą na adres:
Urząd Miejski
w Ujeździe,
Pl.
Kościuszki 6, 97-225 Ujazd
lub składać w
zaklejonych kopertach bezpośrednio w kancelarii Urzędu Miejskiego w Ujeździe,
pl. Kościuszki 6, w godzinach pracy urzędu,
w terminie do
dnia 30 grudnia 2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data wpływu do urzędu).
Na kopercie
kandydat umieszcza adnotację:
„Konkurs na
stanowisko dyrektora MCZ w Ujeździe”.
7. Przewidywane
miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur:
Rozpatrzenie
zgłoszonych kandydatur nastąpi w Urzędzie Miejskim w Ujeździe w terminie do 30
dni od upływu terminu do składania ofert.
8. Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum
Zdrowia
w Ujeździe zostanie
podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie:
1) w Biuletynie
Informacji Publicznej Gminy Ujazd pod adresem
www.bip.ujazd.com.pl;
2) na stronie
internetowej Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe pod adresem www.mcz.ujazd.com.pl;
3) na tablicach ogłoszeń w
siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe oraz w siedzibie Miejskiego Centrum
Zdrowia w Ujeździe.
O terminie i
miejscu przeprowadzenia konkursu, a także o jego wynikach kandydaci zostaną
powiadomieni indywidualnie.
9.
Informacji w sprawie konkursu udziela:
Pani Honorata
Bogus – Przewodniczący Komisji Konkursowej
tel. 44 719
21 29 wew. 26.
Regulamin konkursu na stanowisko dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe z siedzibą 97-225 Ujazd, Parkowa 4 - docx, 20,6 KB
Ogłoszenie o konkursie - pdf,280,8 KB
Zarządzenie Nr 257/2024 Burmistrza Ujazdu z dnia 09 grudnia 2024 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe - pdf,80,7 KB
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - docx, 38,7 KB
Wyświetlony: 469
Dodany 13.01.2025 13:10:23 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: 03.01.2025
Ostatnia modyfikacja:13.01.2025 13:10:23
Historia zmian [2]