Nauka
NOWE ZASADY PRZYZNAWANIA STYPENDIÓW BURMISTRZA UJAZDU
w ramach realizacji Gminnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży
(przyjęte Uchwałą Nr LXII/434/18 Rady Gminy Ujazd z dnia 24 kwietnia 2018 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania stypendiów Wójta Gminy Ujazd)
1. Uczniom, szkoły podstawowej, klas gimnazjalnych oraz szkoły ponadgimnazjalnej i szkoły ponadpodstawowej, zamieszkałym na terenie Gminy Ujazd, którzy dzięki swojej pracy i zaangażowaniu uzyskują wysokie wyniki w nauce, znaczące osiągnięcia sportowe i artystyczne, może zostać przyznane stypendium.
2. Stypendium przyznaje się na wniosek. Wzór wniosku zamieszczono poniżej.
3. Z wnioskiem o przyznanie stypendium edukacyjnego Burmistrza Ujazdu za wybitne osiągnięcia w nauce, w działalności artystycznej oraz za osiągnięcia sportowe może wystąpić:
- dyrektor szkoły, o której mowa w punkcie 1,
- organizacja pozarządowa, w tym fundacja i stowarzyszenie, prowadzące statutową działalność w zakresie oświaty i wychowania, w tym w szczególności wspierające lub prowadzące działania edukacyjne wśród uczniów szkół.
4. Wniosek, składa się w kancelarii Urzędu Miejskiego w Ujeździe w terminie do dnia 15 lipca każdego roku szkolnego za wybitne osiągnięcia w nauce, artystyczne i techniczne oraz sportowe uzyskane w danym roku szkolnym.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania stypendiów Burmistrza Ujazdu zamieszczono poniżej.
Do pobrania:
Gminny Program Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży - PDF, 513KB
Zasady przyznawania stypendiów Wójta Gminy Ujazd w ramach realizacji Gminnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży - PDF, 1403KB
Wniosek o przyznanie uczniowi stypendium - DOCX, 18KB
Oświadczenie dotyczące podstawowych danych identyfikacyjnych ucznia i klauzula informacyjna - docx 38,8 KB
Klauzula informacyjna - docx, 46 KB
Wyświetlony: 10587
Dodany 20.02.2019 14:10:34 przez Grzegorz Dratwa
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 26.06.2023 15:43:46 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [8]