Zaproszenie do składania ofert dot. „Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Ujazd w 2021 roku.”
Ujazd, dnia
30.12.2020r.
RPG.673.1.2020.DK
Zaproszenie do składania ofert
I.
Zamawiający:
Zamawiającym jest :
Gmina Ujazd
Plac Kościuszki 6 , 97-225 Ujazd
Tel. 044 719 21 23, fax: 044 719 21 29
adres internetowy: www.bip.ug.ujazd.com.pl
adres
poczty elektronicznej: ugujazd@ujazd.com.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
o wartości szacunkowej zamówienia nie większej niż wyrażona w złotych
równowartość kwoty 30 tyś euro, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień
publicznych w Urzędzie Gminy w Ujeździe wprowadzonym Zarządzeniem Nr 117/2015
Wójta Gminy Ujazd z dnia 17 sierpnia 2015r.
III.
Oznaczenie postępowania
Postępowanie
oznaczone jest jako:
„Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów
decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy
Ujazd w 2021 roku.”
Wszelka
korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe
oznaczenie.
IV. Opis przedmiotu zamówienia
1. Podstawą prawną sporządzenia przedmiotu
zamówienia jest art. 4 ust. 2 ustawy
z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.
U. z 2020r. poz. 293, ze zm.), zgodnie
z którym w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy terenu następuje w
drodze decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, przy czym
lokalizację inwestycji celu publicznego ustala się w drodze decyzji o
lokalizacji inwestycji celu publicznego, zaś sposób zagospodarowania terenu i
warunki zabudowy dla innych inwestycji ustala się w drodze decyzji o warunkach
zabudowy.
2. Zamawiający
przyjmuje, że ilość opracowanych projektów decyzji o warunkach zabudowy
wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego wraz z analizą urbanistyczną w 2021 roku
wyniesie około 120 sztuk (w tym 100 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy
i 20 szt. projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu
publicznego). Jest to liczba szacunkowa dla określenia wartości zamówienia.
Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania w/w liczby sztuk projektów decyzji.
3. Dokumenty będące
przedmiotem zamówienia powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, to jest ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 293, ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
dnia
26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu
ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy
i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego (Dz. U. z 2003r.
Nr 164, poz. 1588), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26
sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych
w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w
decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003r., Nr 164, poz. 1589) oraz przepisami odrębnymi.
4. Wykonawca zobowiązany
jest do analizy wniosku w zakresie
merytorycznym i rzeczowym oraz analizy stanu prawnego i faktycznego terenu
przewidzianego pod planowaną inwestycję oraz terenów sąsiednich.
5. Wykonawca zobowiązany
jest do analizy warunków i zasad
zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych,
na podstawie wizji lokalnej w miejscu lokalizacji inwestycji, w tym wykonanie
dokumentacji fotograficznej jeżeli Zamawiający wskaże taką potrzebę.
6. Wykonawca zobowiązany
jest do określenia nieruchomości,
które w jego ocenie wyznaczą krąg stron postępowania, z pisemnym uzasadnieniem w przypadku kiedy
Zamawiający o takie wystąpi.
7. Wykonawca zobowiązany
jest do sporządzenia na
piśmie analizy urbanistycznej, zawierającej uzasadnienie jej wyników wraz z
załącznikiem graficznym.
8. Wykonawca zobowiązany
jest do opracowania treści projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z
załącznikami, z uwzględnieniem przepisów ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym, przepisów wykonawczych do tej ustawy, obowiązującą
Polską Normą oraz przepisami odrębnymi.
9. Wykonawca zobowiązany
jest do analizy uwag, wniosków i zastrzeżeń stron
postępowania, z wnioskami na piśmie.
10. Wykonawca zobowiązany
jest do wskazania właściwych w sprawie
podmiotów uzgadniających.
11. W przypadku wniosków
i zastrzeżeń stron postępowania po opracowaniu projektu decyzji, a przed jej
wydaniem, Wykonawca zobowiązany jest do ponownego opracowania projektu decyzji
zgodnie z procedurą określoną przepisami prawa, jeśli będzie to możliwe i
konieczne.
12. Wykonawca zobowiązany
jest do opracowania projektów decyzji z
wniosków o wprowadzenie zmian w wydanych wcześniej decyzjach o warunkach
zabudowy i decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
13. Wykonawca zobowiązany
jest do rozpatrzenia innych spraw określonych
przez Zamawiającego w zakresie mającym bezpośredni związek i wpływ na
realizację zadania.
14. W przypadku
wniesienia odwołania od decyzji, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego
opracowania projektu pisma do organu II instancji, łącznie z uzasadnieniem
stanowiska.
15.
Wykonawca
zobowiązany jest do opracowania projektów opinii dotyczących postępowania o
wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego prowadzonych przez inne organy, w zakresie
dotyczącym właściwości Wójta Gminy Ujazd, jeżeli Zamawiający
wskaże taką potrzebę.
16. Wykonawca przekaże
Zamawiającemu 1 egzemplarz projektu decyzji wraz z załącznikami
do decyzji w formie papierowej i w wersji elektronicznej. Wersja
elektroniczna winna być przekazana w formacie „pdf” oraz dodatkowo w formacie
„.doc” lub „.docx” w zakresie części tekstowej.
17. Załączniki graficzne
do decyzji Wykonawca sporządza na arkuszach formatu nie większego niż format
A3, z zachowaniem skali mapy. W przypadku mapy przekraczającej format A3
dopuszcza się sporządzenie załączników graficznych podzielonych na arkusze nie
większe niż format A3, zanumerowanych w sposób kolejny, gwarantujący właściwe
przyporządkowanie danego arkusza do danego fragmentu mapy.
Dopuszcza się
opracowanie załącznika graficznego na arkuszu przekraczającym format A3 w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę tego
załącznika w ilości niezbędnej dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania
administracyjnego.
18. Wykonawca zobowiązany
jest do opracowania opinii do wniosków w sprawie zmiany decyzji o warunkach
zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w
terminie 14 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku w tej
sprawie.
19. Zamawiający
zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania Wykonawcy wniosku o wydanie
decyzji wraz z załącznikami oraz dostarczenia Wykonawcy wszystkich niezbędnych
materiałów koniecznych do opracowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający
zobowiązany jest również do przeprowadzenia procedury administracyjnej
dotyczącej przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności, wysyłania oraz
ponoszenia kosztów korespondencji wysyłanej w imieniu Zamawiającego, ponoszenia
kosztów związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów będących przedmiotem
zamówienia.
20. Miejscem przekazania
wniosku o wydanie decyzji warunkach
zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
oraz odbioru prac jest siedziba Zamawiającego. Odbiór wniosku przez Wykonawcę
nastąpi nie rzadziej niż jeden raz tygodniowo, chyba że Zamawiający zgłosi brak
takiej potrzeby.
21. Wykonawca będzie przekazywać bezpośrednio wyznaczonemu w Urzędzie
Gminy Ujazd pracownikowi wykonane w całości zadania w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego wniosku w przypadku projektu
decyzji o warunkach zabudowy, zaś w przypadku decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego termin ustala się na 7 dni.
22.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
CPV: 71.40.00.00-2 usługi architektoniczne
dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania przestrzennego
V. Wynagrodzenie i warunki płatności
1.
Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ratach za faktycznie wykonaną usługę na podstawie faktury
wystawionej przez Wykonawcę, zawierającej wykaz opracowanych projektów decyzji,
przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 14 dni od daty wpływu
prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
2.
Wykonawca będzie wystawiał należne faktury na: Gmina Ujazd, Pl.
Kościuszki 6, 97-225 Ujazd,
NIP: 773-22-22-057.
VI. Oferty częściowe i wariantowe oraz informacja
o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na
całość zamówienia.
VII. Miejsce i termin wykonania zamówienia
1.
Miejsce wykonania zamówienia obejmuje nieruchomości położone na
terenie Gminy Ujazd oraz nieruchomości położone poza terenem Gminy Ujazd, w
stosunku do których prowadzone będą przez Wójta Gminy Ujazd postępowania dot.
ustalenia warunków zabudowy oraz ustalenia lokalizacji inwestycji celu
publicznego wg właściwości wynikającej z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256, ze
zm.), ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 293, ze zm.) oraz na podstawie
porozumień zawartych z innymi gminami.
2. Zamawiający wymaga
świadczenia usługi w zakresie wniosków złożonych w siedzibie Zamawiającego
w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia
2021r.
VIII. Warunki
udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków
1.
Wiedza i
doświadczenie: wymagane jest, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w
zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie) opracował co najmniej 150 projektów decyzji o warunkach zabudowy i
zagospodarowania terenu (projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz/lub/i
projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego).
2.
Zdolność techniczna
i zawodowa: wymagane jest aby Wykonawca wykazał się odpowiednim potencjałem
technicznym i zawodowym, tj. osobami posiadającymi stosowne uprawnienia
określone w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 293, ze zm.), zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób, o których mowa powyżej, zdolnych
do wykonania zamówienia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia
z postępowania
1.
Wykaz usług: w zakresie
niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich przedmiotu, długości, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem
dowodów potwierdzających ich wykonywanie lub wykonanie w sposób należyty. W
przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w
wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów ani dokumentów potwierdzających należytość wykonania, o których mowa
powyżej (wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
2.
Wykaz osób: które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do
dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego).
3.
Oświadczenie o braku pozostawania w
stanie upadłości lub w likwidacji (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
4.
W przypadku
Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w
pkt 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. Do Wykonawców występujących
wspólnie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
5.
W przypadku
przedstawienia w oświadczeniach i dokumentach składanych na potwierdzenie
spełniania warunków udziału w postępowaniu informacji o kwocie w walucie innej
niż złoty polski, Zamawiający przeliczy tę kwotę po średnim kursie NBP
ogłoszonym w dniu zamieszczenia niniejszego zaproszenia do składania ofert na stronie
internetowej. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia NBP nie ogłosił kursu
walut, zastosowanie znajdzie pierwszy ogłoszony kurs po dniu zamieszczenia
ogłoszenia.
6.
Dokumenty i
oświadczenia powinny zostać złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną.
X. Wykonawcy występujący
wspólnie
1.
Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają
Pełnomocnika, zwanego w niniejszym ogłoszeniu Pełnomocnikiem, do reprezentowania
ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty
należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
2.
W przypadku
wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
3.
Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są
zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
4.
Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
XI. Podwykonawstwo
Zamawiający żąda wskazania w ofercie
części zamówienia, którą Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom.
XII. Sposób
przygotowania oferty
1.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi
w niniejszym zapytaniu.
3.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na
komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane dokumenty i oświadczenia
sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4.
Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny
być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy. Wszystkie kartki oferty powinny być ponumerowane i trwale spięte.
5.
Wskazane jest, aby wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł
poprawki były parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
XIII.
Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia
1.
Oferta powinna zawierać
1)
formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do
zaproszenia;
2)
oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. IX;
3)
pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego
wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
XIV.
Opakowanie oferty
W przypadku oferty
składanej drogą pocztową bądź osobiście Wykonawca powinien umieścić oryginał
oferty wraz z wymaganymi dokumentami w jednym, nieprzejrzystym, zabezpieczonym
w sposób trwały, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i
zawierającym oznaczenie:
„Oferta na opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz
projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na
terenie Gminy Ujazd w 2021 roku” - nie otwierać przed dniem 15.01.2021r. godz.
12:30
Jeżeli oferta
zostanie sporządzona i opisana w inny sposób niż powyżej, Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za jej przedwczesne, przypadkowe otwarcie.
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje objęte
tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w
oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje
stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu
oferty załączając uzasadnienie wykazujące, iż informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.
XV. Zmiana
lub wycofanie oferty
Wykonawca może
wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni
to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty
wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być
przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo
opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem
“ZMIANA”,
Pisemne
oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam
sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to
powiadomienie należy opatrzyć napisem “WYCOFANE”.
XVI.
Miejsce i termin składania ofert
1.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w
Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, pokój nr 1- Sekretariat, w godzinach
pracy urzędu, tj. 730 - 1530 - poniedziałek,
środa-piątek;
830 - 1630 – wtorek.
2.
Termin składania ofert upływa w dniu 15.01.2021r. o godz. 12:00 (czasu lokalnego).
3.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty faksem na nr: 44 719 21 29
lub e-mailem na adres: ugujazd@ujazd.com.pl – wyłącznie skan oryginału
podpisanej oferty.
4.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert
zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez rozpatrzenia.
XVII. Opis sposobu
porozumiewania się z Wykonawcami
1.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dla zachowania
terminów wymaganych dla poszczególnych czynności wystarczające jest dokonanie
czynności w formie faksu bądź drogą elektroniczną pod warunkiem niezwłocznego
potwierdzenia na piśmie.
2.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia treści
niniejszego zaproszenia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie
później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął do Zamawiającego nie później
niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
3.
Osobami
upoważnionymi do kontaktu z wykonawcą są:
1)
Grzegorz
Zimnicki – Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej tel.: 44 719 21
29, wew. 28.
2)
Dariusz
Koniarz – Podinspektor ds. planowania przestrzennego, tel.: 44 719 21 29,
wew. 28.
4.
Oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu na numer 44 719 21 29,
bądź drogą elektroniczną na adres ugujazd@ujazd.com.pl uważa się za złożone w
terminie, jeżeli ich treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i
została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
XVIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1.
Wykonawca podaje:
1)
cenę brutto za 100 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy, w tym
cenę brutto za 1 szt. projektu tej decyzji,
2)
cenę brutto za 20 szt. projektów
decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym cenę brutto
za 1 szt. projektu tej decyzji,
3)
cenę brutto za 1 szt. projektu zmiany decyzji o warunkach,
4)
cenę brutto za 1 szt. projektu zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego,
w sposób wskazany w formularzu oferty
(załącznik nr 1 do zaproszenia).
2.
Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z
realizacją zamówienia.
3.
Wykonawca podaje stawki w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza.
4.
Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji
przedmiotu zamówienia.
5.
Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia ceny oferty biorąc pod uwagę
wymagania zapytania ofertowego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia
oraz wzoru umowy (załącznik nr 5 do zapytania).
6.
Zasady rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą zostały ujęte we
wzorze umowy (załącznik nr 5 do zapytania).
XIX. Miejsce i
termin otwarcia ofert
1.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w
Ujeździe, pokój nr 14, Plac
Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, w dniu 15.12.2019r.
godz. 12:30 (czasu lokalnego).
2.
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert
Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.
Wykonawcy
mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert. Wykonawcy, którzy nie
uczestniczyli w
otwarciu ofert na własny wniosek zostaną poinformowani o cenach złożonych
ofert.
4.
Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy
Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.
5.
Niezwłocznie
po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej
www.bip.ug.ujazd.com.pl informacje dotyczące firm oraz adresów wykonawców,
którzy złożyli oferty w
terminie.
XX. Termin
związania ofertą
Wykonawca zostanie
związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XXI. Kryteria oceny ofert, opis kryteriów i wybór oferty
najkorzystniejszej
Przy ocenie ofert zamawiający będzie kierował się kryterium ceny (100% -
100 pkt.). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za realizację zamówienia
przy przyjęciu wykonania 100 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy, 20
szt. projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz
po jednej szt. projektu zmiany decyzji: o warunkach zabudowy i lokalizacji
inwestycji celu publicznego. Zamawiający dokona oceny na podstawie wartości
łącznej za w/w liczby przyjętych do wykonania projektów decyzji na podstawie
poniższego wzoru:
cena
najniższa
liczba
punktów oferty badanej = --------------------------------------- x 100 pkt.
cena badana
Zamawiający
zastosuje we wszystkich wyliczeniach zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po
przecinku.
XXII. Badanie i
ocena ofert
1.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
2.
Wyjaśnienia Wykonawcy i poprawienie omyłek nie mogą prowadzić do
zmiany treści złożonej oferty.
3.
Zamawiający może poprawić: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste
omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z istotnych warunkami zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4.
Poprawienie omyłek nie może prowadzić do wytworzenia oświadczenia woli
o nowej treści. Zamawiający nie będzie modyfikować oświadczenia woli wykonawcy,
jeżeli nie będzie w stanie bez jego pomocy,
a tym samym ingerowania w treść oświadczenia woli Wykonawcy złożonego w
ofercie, skorygować wysokości ceny oferty.
5.
Oferta, która nie spełni warunków Zamawiającego zostanie odrzucona.
XXIII. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych
pozyskanych przez Zamawiającego
w dokumentach składanych przez Wykonawcę (m.in. oferta, oświadczenia, dokumenty
na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)
administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Gmina Ujazd, Urząd Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225
Ujazd;
2)
inspektorem ochrony
danych osobowych w Urzędzie Gminy Ujazd jest Pani Żaneta Bykowska-Winkiel,
e-mail: iod@ujazd.com.pl, tel.: 44 719-21-29, wew. 24;
3)
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego pod nazwą:
„Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów
decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy
Ujazd w 2021 roku.”
Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
2019 r. poz. 1843, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4)
Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do
przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków
europejskich;
5)
obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6)
w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana
b)
na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8)
nie przysługuje
Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Ponadto Zamawiający
informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z
udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z
RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te
wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z
art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba
fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13
ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje
zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.”
XXIV. Postanowienia
umowne
Postanowienia
umowne zawarte zostały w załączniku nr 5 - wzór umowy.
Wykaz załączników
Załącznik
nr 1 - Formularz oferty
Załącznik
nr 2 - Wykaz usług
Załącznik
nr 3 - Wykaz osób
Załącznik
nr 4 - Oświadczenie o braku pozostawania wstanie upadłości lub w likwidacji
Załącznik
nr 5 - Wzór umowy
Zaproszenie do składania ofert - wersja pdf.
Wyświetlony: 2477
Dodany 30.12.2020 12:14:46 przez Dariusz Koniarz
Autor dokumentu Dariusz Koniarz
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 30.12.2020 12:20:41 przez Dariusz Koniarz
Historia zmian [1]