Rejestr danych kontaktowych
Wymagane
dokumenty oraz miejsce ich złożenia:
- wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych
kontaktowych w rejestrze danych kontaktowych, bądź wpisanie lub zmiana danych
kontaktowych na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK,
- dowód osobisty lub paszport
- telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie, na które
za pośrednictwem SMS-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia
danych- jeśli dane w RDK potwierdzane są przy urzędniku.
Rejestr Danych Kontaktowych jest
rejestrem dobrowolnym opartym o decyzję obywatela. Powstał on w celu
usprawnienia komunikacji pomiędzy administracją publiczną, a osobami
fizycznymi, które przekażą swoje dane do RDK.
Rejestr Danych Kontaktowych to
sposób, by uzyskać informacje na przykład o:
- dokumentach gotowych do odbioru,
-rozpatrzeniu złożonych wniosków,
-potrzebie uzupełnienia dokumentów
lub informacji w zainicjowanych przez obywatela sprawach urzędowych.
Opłaty:
Bez opłaty
Termin załatwienia sprawy przez Urząd:
Przekazanie /aktualizacja /usunięcie
danych kontaktowych, tak aby stały się dostępne w Rejestrze Danych
Kontaktowych następuje od razu po ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika.
Jeśli dane mają być usunięte-zostaną one usunięte natychmiast( nie
otrzymujemy żadnego kodu potwierdzającego).
Sposób odwołania:
Nie przysługuje
Podstawa
prawna:
Ustawa z dnia 16
października 2019r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57).
Miejsce załatwienia sprawy:
Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa stanowiska:
Numer pokoju: 9
e-mail: j.krawul@ujazd.com.pl
Numer telefonu: 44 7192129 wew. 22
Załącznik:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w Rejestrze Danych Kontaktowych (RDK)
Wyświetlony: 6211
Dodany 18.02.2020 09:23:21 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Michał Goździk
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 28.02.2023 14:13:20 przez Michał Goździk
Historia zmian [3]