Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Ujazd, dnia: 28.02.2020
r.
Gmina Ujazd
Plac
Kościuszki 6
97-225 Ujazd
Telefon/fax
0-44 719-21-29 w. 47
Znak sprawy: RIR.042.2.2019.MD
Powiadomienie o
wyborze najkorzystniejszej oferty
W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem
wyboru najkorzystniejszej oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
zapytania ofertowego na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w
Urzędzie Gminy w Ujeździe na:
Transport dzieci na wycieczki
edukacyjne w ramach projektu „Powietrze potrzebne od zaraz – program z zakresu
edukacji ekologicznej realizowany w Przedszkolu Samorządowym w Osiedlu
Niewiadów” dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i
Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Informujemy, iż najkorzystniejszą ofertę złożyła
firma:
Jednocześnie informujemy, iż na w/w postępowanie
wpłynęła następująca oferta:
1.
FIRMA PRZEWOZOWA „BOGDAN”
Bogdan Piotrowski
ul. Słoneczna 22
97 – 225 Ujazd
Zastępca
Wójta Gminy
(-) Paweł Lasota
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wyświetlony: 4469
Dodany 28.02.2020 13:27:35 przez Dratwa Grzegorz
Autor dokumentu Dratwa Grzegorz
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 28.02.2020 13:35:57 przez Grzegorz Dratwa
Historia zmian [3]
Zaproszenie do składania ofert z dnia 13.02.2020 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
I Zamawiający :
Zamawiającym jest :
Gmina
Ujazd
Plac
Kościuszki 6 , 97-225 Ujazd
Tel. 044 719
21 29, fax: 044 719 21 29
adres strony internetowej: www.bip.ug.ujazd.com.pl
adres poczty
elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
II
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania
ofertowego o wartości szacunkowej zamówienia nie większej niż wyrażona w
złotych równowartość kwoty 30 tyś euro, na podstawie Regulaminu udzielania
zamówień publicznych przez Urząd Gminy w Ujeździe.
III Oznaczenie postępowania:
Postępowanie
oznaczone jest jako:
Transport dzieci w ramach projektu
„Powietrze potrzebne od zaraz – program za zakresu edukacji ekologicznej
realizowanym w Przedszkolu Samorządowym w Osiedlu Niewiadów” dofinansowanego z
Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Wszelka
korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe
oznaczenie.
CPV
60130000-9
Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4
Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
IV Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1.
Zapewnienie
sprawności technicznej pojazdów używanych do wykonania przewozów z wymogami
wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz.110 t.j. ) oraz przepisów wykonawczych;
2.
Zapewnienie
właściwych kwalifikacji zawodowych kierowców;
3.
Zapewnienie
właściwych warunków higienicznych i temperatury w pojazdach oraz bezpiecznego
przewozu;
4.
Zapewnienie
pojazdów przystosowanych do przewozu dzieci i wyposażonych we właściwe
oznaczenie;
5.
Posiadanie
w okresie obowiązywania umów ubezpieczenia autobusów i pasażerów od wszelkich
szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
V O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą , że spełniają następujące
warunki:
Dysponowanie
odpowiednim potencjałem technicznym:
· Wykonawca
wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej dwoma autokarami
umożliwiającymi jednoczesny transport co najmniej 60 osób każdy autokar na
miejscach siedzących
VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają złożyć Wykonawcy
w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu , a także wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania:
- Wykaz
posiadanych pojazdów – załącznik nr 3
- Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem
nr 2 do zapytania ofertowego
Dokument są składane w
oryginale podpisane przez Wykonawcę.
VII Sposób przygotowania
oraz termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w
siedzibie Zamawiającego (osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera) na
adres Urząd Gminy Ujazd, pl. Kościuszki 6, 97 – 225 Ujazd, pokój nr 1
(Sekretariat) w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek - piątek 7:30 – 15:30 ,
wtorek 8:30 – 16:30.
Zamawiający dopuszcza
złożenie oferty e-mailem na adres: inwestycje@ujazd.com.pl - skan oryginału dokumentu)
Termin
składania ofert upływa w dniu 20.02.2020 r.
Oferta
otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie
rozpatrywana.
Formularz
oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez
Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy.
VIII Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia:
Oferta
powinna zawierać
a) formularz
ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zaproszenia
oraz wypełniony załącznik nr 3 – wykaz posiadanych pojazdów.
Oferta
powinna zawierać oznaczenie: oferta na Transport
dzieci na wycieczki edukacyjne w ramach projektu „Powietrze potrzebne od zaraz
- program z zakresu edukacji ekologicznej realizowany w Przedszkolu
Samorządowym w Osiedlu Niewiadów” dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu
Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
IX Zmiana lub
wycofanie oferty:
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie
lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert.
Zarówno zmiana , jak wycofanie wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści
oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co
oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem „ZMIANA”.
Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten
sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to
powiadomienie należy opatrzyć
napisem „WYCOFANE”
X
Kryterium oceny ofert:
Przy ocenie ofert zamawiający będzie kierował się
kryterium ceny 100% . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z
najniższą ceną.
XI Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Wykonawca podaje w ofercie cenę
jednostkową brutto za 1 km oraz inne wymagane informacje.
Cena musi zawierać wszystkie koszty
Wykonawcy związane z realizacją
zamówienia.
XII Badanie i ocena
ofert:
Zamawiający
poprawia w ofercie:
1)
oczywiste omyłki pisarskie,
2)
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie zawiadamiając o tym
wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4) Zamawiający zastrzega
sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów, to jest została uznana za
najkorzystniejszą, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza
wysokość środków przeznaczanych w budżecie na usługę objętą niniejszym
postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych
negocjacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia
zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i podjęcia
negocjacji lub wybrania oferty Wykonawcy, którego oferta jest kolejną
najkorzystniejszą.
XIII Opis sposobu porozumiewania się z Wykonawcami:
1.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dla zachowania terminów
wymaganych dla poszczególnych czynności wystarczające jest dokonanie czynności
w formie faksu bądź drogą elektroniczną pod warunkiem niezwłocznego
potwierdzenia na piśmie.
2.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia treści zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później
niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert;
XIV Warunki umowy:
Istotne
postanowienia umowne zawarte zostały w załączniku nr 4 – wzór umowy
Informacje
o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.
Wykonawca będzie obowiązany do spełniania wymagań formalnych przez cały okres
realizacji zamówienia.
2.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
3.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w sytuacji przekroczenia
kwoty przeznaczonej na realizację ww. zadania.
XV Informacja dotycząca ochrony danych osobowych pozyskanych
przez Zamawiającego w dokumentach składanych przez Wykonawcę (oferta,
oświadczenia)
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ujazd, Urząd Gminy Ujazd, Plac
Kosciuszki6, 97-225 Ujazd , inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie
Gminy Ujazd jest Pani Żaneta Bykowska-Winkiel e-mail iod@ujazd.com.pl
tel.: 44 719-21-29, wew. 24;
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie zapytania ofertowego pn. „Transport dzieci w ramach projektu „Powietrze
potrzebne od zaraz – program za zakresu edukacji ekologicznej realizowanym w
Przedszkolu Samorządowym w Osiedlu Niewiadów” dofinansowanego z Wojewódzkiego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.” Znak sprawy: RIR.042.2.2019.MD.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o
dostępie do informacji publicznej t.j. 1330, Dz. U. z 2018 r., poz. 1330 z
późn. zm.
obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany
jest do przechowywania dokumentacji w związku z ustawą o archiwizacji;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO;
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. C RODO. Ponadto Zamawiający informuje, że
Wykonawca
ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w
postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca
bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna,
której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto
wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których
dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.”
XVI Kontakt z Wykonawcą:
Osobami
upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1.
Anna Żak, Dyrektor Przedszkola
Samorządowego w Osiedlu Niewiadów , tel. 44 719 – 23 – 84
2. Magdalena
Duzik, Podinspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji , tel. 44 719 –
21 – 29 wew. 48
Wykaz
załączników
do zaproszenia
:
Załącznik nr 1 Harmonogram wycieczek edukacyjnych
Załącznik nr 2 Formularz oferty - wzór
Załącznik nr 3 Wykaz posiadanych pojazdów – wzór
Załącznik nr 4 Wzór umowy
Wójt Gminy
(-) mgr inż. Artur
Pawlak
Zaproszenie do składania ofert z dnia 13.02.2020 r.
Wyświetlony: 4627
Dodany 13.02.2020 14:05:13 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 13.02.2020 14:06:08 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [3]