Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) to dostępny publicznie środek komunikacji
elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do
podmiotu publicznego.
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Gminy w Ujeździe na ePUAP:
/p85s7ii8jm/SkrytkaESP
W celu skorzystania z ESP niezbędne jest posiadanie indywidualnego konta na
platformie ePUAP oraz elektronicznego certyfikatu kwalifikowanego lub profilu
zaufanego na ePUAP w celu podpisywania przesyłanych dokumentów.
Pismo ogólne można wysłać wchodząc na stronę główną ePUAP i
wybierając: Alfabetyczna lista spraw następnie Pismo ogólne do
podmiotu publicznego
Lub bezpośrednio klikając na link poniżej, przekierowujący do właściwego
formularza.
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/inne-sprawy-urzedowe/korespondencja-z-urzedem/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego-nowe
/p85s7ii8jm
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, TXT, BMP, JPG,
PDF.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do formularza nie może przekroczyć 3,5
MB.
UPO - Urzędowe Poświadczenie Odbioru zostaje wystawione w przypadku wysłania
dokumentów podpisanych profilem zaufanym ePUAP lub kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Poświadczenie zostanie przesłane na adres e-mail nadawcy
wskazany podczas rejestracji bezpłatnego konta na platformie ePUAP.
Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia
dokumentu oraz datę i czas wytworzenia Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Korzystanie z elektronicznych formularzy:
1. Wybierz interesującą cię sprawę z listy poniżej lub jeśli na liście jej nie ma
skorzystaj z formularza pisma ogólnego, upewnij się, że wszystkie załączniki
(dokumenty, które chcesz wysłać za pomocą formularza do Urzędu) posiadasz na
dysku twardym lub innych nośnikach podłączonych do komputera.
2. Jeżeli chcesz otrzymać Urzędowe Poświadczenie Odbioru musisz być zalogowany
na platformie ePUAP oraz posiadać profil zaufany lub kwalifikowany podpis
elektroniczny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
3. Kliknij ikonę "Załatw sprawę" znajdującą się w opisie
usługi na platformie ePUAP.
4. Wypełnij poprawnie formularz, wskaż wymagane załączniki.
5. Tak przygotowaną przesyłkę podpisz profilem zaufanym ePUAP lub
kwalifikowanym podpisem elektronicznym i wyślij do Urzędu.
Lista spraw, które można załatwić w Urzędzie drogą elektroniczną za pomocą
ePUAP:
Sprawy obywatelskie:
Podatki, opłaty, cła:
Ewidencja gruntów i budynków:
Planowanie przestrzenne:
Ochrona środowiska:
Inne:
Wyświetlony: 12400
Dodany 13.05.2019 15:20:07 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 29.10.2019 15:50:38 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [7]