Umieszczenie reklamy na obiekcie stanowiącym własność gminy Ujazd
NAZWA USŁUGI
Umieszczenie reklamy na obiekcie stanowiącym własność
gminy Ujazd
WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wyrażenie zgody na umieszczenie reklamy na
obiekcie stanowiącym własność gminy Ujazd
Miejsce złożenia wniosku:
Urząd Miejski w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd,
w godzinach pracy Urzędu:
- Kancelaria (pokój Nr 7) lub za pośrednictwem operatora pocztowego
OPŁATY
Zwolnione z opłaty skarbowej.
Za udzielenie pełnomocnictwa gdy z wnioskiem zwraca się
pełnomocnik strony (zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie
skarbowej – t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2111 z późn. zm.: załącznik „Wykaz
przedmiotów opłaty skarbowej, stawki tej opłaty oraz zwolnienia” – część IV)
należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (gdy nie zachodzi przesłanka do
zwolnienia z tej opłaty).
Opłatę należy dokonać w kasie urzędu lub bezgotówkowo na
konto numer: 37 8985 0004 0060 0609 3910 0015
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD
Do 30 dni
SPOSÓB ODWOŁANIA
Brak
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 679)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2111 z późn. zm.)
MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY
Nazwa komórki organizacyjnej - Biuro Planowania
Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Nazwa stanowiska - Kierownik Biura
Numer pokoju - 22
e-mail -
j.dorocinska@ujazd.com.pl
Numer telefonu - 44 719 21 29 wew. 36
Załączniki:
1. Wniosek o wyrażenie zgody na umieszczenie reklamy na obiekcie stanowiącym własność gminy Ujazd
2. Klauzula informacyjna
Wyświetlony: 10233
Dodany 07.05.2019 10:40:30 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Aleksandra Ziajka
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 24.04.2025 12:16:16 przez Aleksandra Ziajka
Historia zmian [6]