UREGULOWANIE STOSUNKÓW WODNYCH W GRUNCIE
Wymagane dokumenty oraz miejsce ich złożenia:
- Wniosek
powinien zawierać informację:
wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie. Lokalizację
nieruchomości, na której powstała zmiana stanu wody na gruncie. Do podania wnioskodawca może
załączyć wszystko by żądanie wydawało się zasadne - wszelkie dowody
wskazujące na wystąpienie szkody.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, w godzinach pracy Urzędu:
- Kancelaria Urzędu Miejskiego w Ujeździe lub za pośrednictwem operatora pocztowego,
- Biuro Planowania Przestrzennego i
Gospodarki Nieruchomościami.
Termin załatwienia sprawy przez Urząd:
Nie później niż w terminie miesiąca
od dnia wszczęcia postępowania.
Sposób odwołania:
Odwołanie od
decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Tryb.
za pośrednictwem Burmistrza Ujazdu, Pl. Kościuszki 6, 97 – 225 Ujazd, w
terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 roku
Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.)
- Ustawa z 14 czerwca 1940 roku Kodeks postępowania
administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o
opłacie skarbowej ( tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. Nr 1282 ze zm.)
Miejsce
załatwienia sprawy:
Nazwa komórki organizacyjnej: Biuro Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Nazwa
stanowiska:
Numer
pokoju: 14
e-mail: umujazd@ujazd.com.pl
Numer
telefonu: 44 719 21 29 wew.28
Wyświetlony: 8075
Dodany 02.05.2019 13:31:54 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Aleksandra Ziajka
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 16.05.2025 10:11:51 przez Aleksandra Ziajka
Historia zmian [5]