PODZIAŁ NIERUCHOMOSCI
Wymagane dokumenty oraz miejsce ich złożenia:
Wniosek o
podział nieruchomości wraz z dokumentami, o których mowa w
art. 97 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce
nieruchomościami.
Miejsce
złożenia wniosku:
Urząd Miejski w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, w godzinach pracy Urzędu:
- Kancelaria (pokój nr 7) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Opłaty:
Zwolnione z opłaty skarbowej
Termin załatwienia sprawy przez Urząd:
Nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia
postępowania (złożenia kompletnego wniosku), przy czym do terminu nie wlicza
się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych
czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów
opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Sposób odwołania:
Odwołanie w terminie 14 dni od daty otrzymania
decyzji, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, za
pośrednictwem Burmistrza Ujazdu.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Załączniki:
1. Klauzula informacyjna - word, 34,4 KB
Wyświetlony: 6595
Dodany 25.04.2019 14:43:44 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 31.03.2023 12:33:13 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [4]