WNIOSEK O ZWOLNIENIE W CZĘŚCI Z OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
Wymagane dokumenty oraz miejsce ich złożenia:
- Wniosek o
zwolnienie w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (wniosek
można pobrać w wersji interaktywnej lub w pokoju nr 15).
- Kserokopie Kart
Dużej Rodziny (aktywne karty wszystkich członków rodziny ubiegających się o
ulgę).
Miejsce złożenia wniosku:
Urząd Gminy w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, w
godzinach pracy Urzędu:
- Sekretariat
(pokój Nr 1),
- Referat Ochrony Środowiska i Klimatu (pokój Nr 15).
Opłaty:
17 zł - za
dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa
Termin załatwienia sprawy przez Urząd:
Niezwłocznie.
Sposób odwołania:
Nie dotyczy.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Uchwała Rady Gminy
Ujazd Nr XIX/168/19 z dnia 27 grudnia 2019r. w sprawie częściowego zwolnienia z
opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ponoszonej przez właścicieli
nieruchomości zamieszkałych przez członków rodzin wielodzietnych.
Miejsce załatwienia sprawy:
Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Ochrony Środowiska i Klimatu
Nazwa stanowiska: Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku
Numer pokoju: pok. 7, ul. Kościelna 24
e-mail: a.zimnicki@ujazd.com.pl
Numer telefonu: 44 719 23 79
Załączniki:
1. Wniosek o zwolnienie w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (wniosek można pobrać w wersji elektronicznej lub w pokoju
nr 15).
Wyświetlony: 10429
Dodany 25.04.2019 10:54:35 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 18.09.2024 15:04:48 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [9]