Wniosek o przyznanie ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym
Wymagane
dokumenty oraz miejsce ich złożenia:
1. Wniosek o przyznanie ulgi - docx, 685,8 KB
2.
Zestawienie poniesionych wydatków inwestycyjnych, faktury potwierdzające zakup
lub ich uwierzytelnione odpisy stwierdzające wysokość poniesionych wydatków,
3.
Oświadczenie o niekorzystaniu ze środków publicznych przy realizacji inwestycji
,
4. Decyzja o
pozwoleniu na budowę,
5. Decyzja o
oddania budynku do użytkowania,
6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie,
7.
Sekretariat pokój nr 1, BPO pokój nr 16.
Opłaty:
Brak opłat
Termin załatwienia sprawy przez Urząd:
Załatwienie
sprawy wymagającej przeprowadzenia postępowania dowodowego powinno nastąpić bez
zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie
skomplikowanej - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia
postępowania, chyba że przepisy niniejszej ustawy stanowią inaczej.
Sposób odwołania:
Odwołanie od decyzji wnosi się w ciągu 14
dni od dnia doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie
Tryb. za pośrednictwem Burmistrza Ujazdu, który wydał decyzję.
Podstawa
prawna:
Art. 13 ust.
1 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o
podatku rolnym (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 333), w której
podatnikom podatku rolnego przysługuje ulga inwestycyjna z tytułu wydatków
poniesionych na:
1) budowę
lub modernizację budynków inwentarskich służących do chowu, hodowli i
utrzymywania zwierząt gospodarskich oraz obiektów służących ochronie
środowiska,
2) zakup i
zainstalowanie:
a)
deszczowni,
b) urządzeń
melioracyjnych i urządzeń zaopatrzenia gospodarstwa w wodę,
c) urządzeń
do wykorzystywania na cele produkcyjne naturalnych źródeł energii (wiatru,
biogazu, słońca, spadku wód)
- jeżeli
wydatki te nie zostały sfinansowane w całości lub w części z udziałem środków
publicznych.
Miejsce załatwienia sprawy:
Nazwa komórki organizacyjnej: Biuro Podatków i Opłat
Nazwa stanowiska: Inspektor
ds. wymiaru podatków i pomocy publicznej
Numer pokoju: 16
Numer telefonu: 44 7192129 wew. 38
e-mail: k.abramczyk@ujazd.com.pl
- Klauzula RODO - docx, 29,5 KB
Wyświetlony: 13670
Dodany 18.03.2019 12:17:42 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Magdalena Sęk
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 20.01.2025 09:29:32 przez Magdalena Sęk
Historia zmian [10]