Informacja dla osób niesłyszących
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Urzędzie Gminy w
Ujeździe mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego, zgłaszając taką
chęć co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą.
Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym
i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) usługa tłumacza
migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Mogą z niej
korzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z
dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 Nr 127, poz. 721 i Nr 717,
poz. 1016).
Aby skorzystać z pomocy tłumacza należy zgłosić w
Sekretariacie Urzędu Gminy w Ujeździe zamiar skorzystania z tłumacza.
Zgłoszenia należy dokonać co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą w
urzędzie. Należy wskazać metodę komunikowania się (PJM, SJM lub SKOGN).
Zgłoszenia można dokonać:
- Telefonicznie – za pośrednictwem osoby trzeciej, pod
nr telefonu: 44 719 21 29,
- Wypełniając formularz zgłoszeniowy i przesyłając go
mailem na adres: ugujazd@ujazd.com.pl
- Faksem pod nr telefonu: 44 719 21 29 wew. 47 lub
listownie na adres: Urząd Gminy w Ujeździe, Pl.
Kościuszki 6, 97-225 Ujazd
Formularz zgłoszeniowy
Wyświetlony: 8194
Dodany 20.02.2019 13:18:02 przez Grzegorz Dratwa
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 04.04.2019 09:00:24 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [3]