Patronat Burmistrza
REGULAMIN PRZYZNAWANIA PATRONATU
BURMISTRZA UJAZDU
Rozdział I
Zasady przyznawania Patronatu Burmistrza
1.
Patronat jest wyróżnieniem podkreślającym szczególny charakter
przedsięwzięcia, jego rangi kulturowej, społecznej lub promocyjnej.
2.
Przyznanie Patronatu Burmistrza Ujazdu nie oznacza deklaracji wsparcia
finansowego, organizacyjnego i/lub osobistego udziału przedstawicieli
Urzędu.
3. Objęcie Patronatem Burmistrza Ujazdu może być
uzasadnieniem do wydatkowania środków finansowych gminy, w szczególności
na zakup statuetek, pucharów oraz innych nagród rzeczowych, a także na
pokrycie części kosztów organizacyjnych lub poprzez inne działania.
4. Zakres udzielanej pomocy ustalany jest indywidualnie dla każdej imprezy.
5. Burmistrz nie obejmuje Patronatem przedsięwzięć mogących godzić w jego politykę wizerunkową lub interes Gminy Ujazd.
Rozdział II
Procedura przyznawania patronatu
1.
Warunkiem rozpatrzenia wniosku o Patronat jest załączenie przez
organizatora przedsięwzięcia wypełnionego formularza stanowiącego
załącznik niniejszego Regulaminu oraz klauzuli informacyjnej o
przetwarzaniu danych osobowych.
2. Wniosek dostępny jest na stronie https://bip.ujazd.com.pl/ lub w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Ujeździe pokój nr 1.
3. Każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych
o Patronat należy wystąpić każdorazowo.
4.
Termin składania wniosku o przyznanie Patronatu nie może być krótszy
niż 14 dni przed planowaną datą przedsięwzięcia. Wnioski składane po tym
terminie nie będą rozpatrywane.
5. W uzasadnionych przypadkach
Burmistrz Ujazdu może uwzględnić wnioski złożone po przekroczeniu
terminu określonego w pkt. 4.
6. Wniosek o przyznanie
Patronatu należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Ujeździe, Plac
Kościuszki 6, 97-225 Ujazd lub złożyć w kancelarii Urzędu.
7. Burmistrz może zwrócić się do organizatora o złożenie dodatkowych wyjaśnień w sprawie planowanego przedsięwzięcia.
8. Odpowiedź na wniosek przekazywana jest organizatorowi przedsięwzięcia w formie elektronicznej bądź listowej.
9. Odmowa przyznania Patronatu jest ostateczna i nie wymaga uzasadnienia.
10.
Ewidencję złożonych wniosków o przyznanie Patronatu Burmistrza Ujazdu
prowadzi pracownik na stanowisku ds. obsługi biura burmistrza.
Rozdział III
Warunki związane z realizacją patronatu
W przypadku przyznania patronatu, organizator przedsięwzięcia jest zobowiązany do:
1. umieszczenia informacji o tym fakcie w materiałach informacyjno-promocyjnych związanych z tym wydarzeniem.
2.
uzgodnienia plakatów i materiałów informujących o przedsięwzięciu z
pracownikiem na stanowisku ds. obsługi biura burmistrza.
3. umieszczenia banneru/rollup i innych znaków promujących gminę w widocznym miejscu podczas trwania przedsięwzięcia.
4. logotypy po wcześniejszym uzgodnieniu zostaną przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail podany we wniosku.
Rozdział IV
Odebranie Patronatu Burmistrza Ujazdu
1.
Niewywiązanie się ze zobowiązań zawartych w rozdziale III stanowić może
podstawę do odmowy przyznania organizatorowi przedsięwzięcia Patronatu w
przyszłości.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Burmistrz
Ujazdu może odebrać przyznany wcześniej Patronat. O podjętej decyzji
organizator przedsięwzięcia jest informowany niezwłocznie w formie
elektronicznej bądź listowej.
3. Odebranie Patronatu Burmistrza
Ujazdu nakłada na organizatora obowiązek bezzwłocznej rezygnacji z
używania wyróżnienia przyznanego wnioskodawcy.
Wniosek o udzielenie patronatu Burmistrza Ujazdu - docx,
78,5 KB
ZARZĄDZENIE Nr 16/2025 BURMISTRZA UJAZDU z dnia 15 stycznia 2025 r. w sprawie ogólnych zasad przyznawania patronatu przez Burmistrza Ujazdu - docx,
15,7 KB
ZARZĄDZENIE Nr 16/2025 BURMISTRZA UJAZDU z dnia 15 stycznia 2025 r. w sprawie ogólnych zasad przyznawania patronatu przez Burmistrza Ujazdu - pdf, 2,3 MB
Wyświetlony: 5444
Dodany 10.05.2022 13:46:25 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 20.01.2025 11:41:03 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [10]