Koordynator do spraw dostępności
Do zadań Koordynatora ds. dostępności należy między innymi:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Ujeździe.
- Przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Ujeździe, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Ujeździe w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Urząd Miejski w Ujeździe
Pl. Kościuszki 6
97-225 Ujazd
Beata Pisarek
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Ujeździe
tel. 044/719 21 29 w. 43
e-mail: b.pisarek@ujazd.com.pl
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
Wyświetlony: 5041
Dodany 11.01.2022 11:35:47 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 04.01.2023 14:38:20 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [5]